Tak prezentuje się nowe BMW M3!

Linia montażowa najwyraźniej powinna przejść testy zabezpieczeń przy produkcji pierwszych egzemplarzy nowych modeli.

Aktualizacja

Do internetu trafiło drugie zdjęcie BMW M3 G80 prosto z fabryki.

Tak wygląda BMW M3 G80 w pełnej okazałości!

Ostatecznie BMW nie odważyło się zamontować ogromnych nerek z zakamuflowanych prototypów oraz Concept 4.

Oryginalny artykuł

Nowe generacje M3 i M4 to aktualnie najbardziej wyczekiwane modele BMW. Auto są testowane od wielu miesięcy, jednak dotychczas przyszło nam zobaczyć zakamuflowane prototypy, a także cieszyć oko (lub wymiotować) widokiem autorskich wizualizacji w wykonaniu Bimmerpost oraz Kolesa.ru.

To co widzimy na zdjęciu poniżej, to całkowicie niezakamuflowany egzemplarz BMW M3 G80 w kolorze Toronto Red sfotografowany na linii montażowej w fabryce w Monachium. Ten konkretny egzemplarz posiada specjalne wykończenie dyfuzora pod kolor nadwozia, czarne wykończenie zderzaka, czarne nakładki na progi oraz spoiler z włókna węglowego, co sugeruje, że nie jest to bazowa wersja tylko topowe M3 Competition.

Jeśli chodzi o przedni pas, to ten wciąż jest niewiadomą. Jednak mówi się, że nowe M3 i M4 będą pierwszymi modelami, które wprowadzą ogromną atrapę chłodnicy zapowiedzianą we Frankfurcie koncepcyjnym modelem Concept 4. Wizualizacje oraz zdjęcia szpiegowskie (w tym zdjęcie atrapy chłodnicy) możecie zobaczyć na dole artykułu.

Dotychczas mówiło się, że nowe BMW M3 oraz BMW M4 mają zadebiutować w połowie 2020 roku i trafić do klientów jeszcze przed końcem przyszłego roku lub na początku 2021 roku. Mając na uwadze, że z fabryki zjechały nowe prototypy (lub końcowe egzemplarze przedprodukcyjne), można śmiało założyć, że premiera odbędzie się podczas targów motoryzacyjnych w Genewie już w marcu przyszłego roku.

Nowe BMW M4 i M4 Cabrio na nowych wizualizacjach

Najnowsze wizualizacje zapowiadają erę sportowych BMW z olbrzymim grillem.

Sercem M3 oraz M4 będzie 3-litrowa jednostka R6, taka sama jaką możemy zobaczyć w nowym X3 M. Jej moc w standardowych wersjach wynosić będzie 480 koni mechanicznych, a w przypadku edycji Competition podniesiona zostanie do 509 KM. Napęd tym razem ma być przekazywany na wszystkie koła poprzez skrzynię automatyczną z możliwością odłączenia przedniej osi.

Pojawiły się nieoficjalne informacje, że niedługo po premierze standardowej wersji, do oferty dołączy również specjalna wersja M3, która będzie oferować manualną skrzynię biegów oraz napęd wyłącznie na tylną oś. Z uwagi na ograniczenia przekładni, moc silnika zostanie zmniejszona do 460 koni mechanicznych.

2020 BMW M3 – wizualizacje

previous arrow
next arrow
previous arrownext arrow
Slider

2020 BMW M3 – zdjęcia szpiegowskie

Maj 2019

previous arrow
next arrow
previous arrownext arrow
Slider

Luty 2019

previous arrow
next arrow
previous arrownext arrow
Slider

Zdjęcie główne: autor nieznany

Subskrybuj nasz nowy kanał YouTube i oglądaj videotesty:

Dodaj komentarz